Dagen.

Idag rullade skolan på som vanligt. 
Vart även intervjuad utav P4 idag. Kvinnan dök upp bakom oss och överraskade oss med en mikrofon. 
Trodde jag skulle dö av skratt först!
Efter skolan begav jag mig iväg och mötte Anna. Hon tyckte vi skulle gå ut och gå. 
Men eftersom jag var för trött så tog jag på mig mitt "Fanny charmar Anna" humör och bestämde att vi skulle fika istället.
Så in kom en chailatte vanilj och en stor fet kaka. Otroligt gott, otroligt syndigt!
Mycket snacka och skratt som vanligt!
Lägger in en gammal vacker bild på oss när vi kandiderade till Lucia. Tyvärr vann blondinen till vänster.
Skitunge!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahhahahahhahahahahahhahahahahaha gud vad vacker bild xD

Klart jag vann ;)

2011-03-15 @ 14:54:39
URL: http://annaaliiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0