Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Det beror helt på vilken dag det är. Vissa dagar när jag står framför spegeln så känns allt bara förfärligt.
Håret vill inte som jag, jag känner mig tjock, kläderna sitter inte bra och jag är allmät deppig
(detta brukar främst ske när jag har mens)
Men jag har även dagar (faktiskt dom flesta dagar hahah!) då jag känner mig ganska så snygg.
Jag gillar min kropp då, älskar kurvorna, gillar mitt hår osv. Snacka om självförtroende.
Men det är fan bra att ha det så!
Så jag skulle nog kunna säga att det beror helt på hur dagarna ser ut.
*Går och ställer mig vid spegeln*
Idag är min reaktion på min kropp och hela mig positiv. Idag är jag en riktig pudding ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0