Shopping

Efter skolan kom mamma och hämtade mig på södra, och jag försökte övertyga henne om att åka till Lager 157 e en bra idé. Lite svår övertalad var hon allt, men sen drog jag på Fanny charmen och då smälte hon.
Så vi for till Lager 157 och där fick jag med mig riktigt fina grejer hem, och jag är så snäll så jag tog kort på dom.



En fejkskinn jacka, som jag blev totalt förälskad i, dock 100000 gånger snyggare i verkligheten.
(Mitt ansikte ville inte riktigt göra sig snygg framför kameran idag)

Ett par svarta varma tights, eftersom mamma blir lite arg när jag lånar hennes, förlåt(a)

+ ett par svarta strumpor, men seriöst, vem vill se en bild på ett par svarta tråkiga strumpor? Ingen...
Så det vart ingen bild på dom.

Jag älskar ialla fall att shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0