Foto

Idag rullade skolan på i en rasande fart. Vid foto bestämde sig jag, Annie, Cattis och Isabelle att vi skulle gå in och härja lite i fotostudion. Mycket bra resultat blev det, men måste tyvärr redigera bilderna lite så visar bilderna lite senare när jag redigera klart, vi måste ju inte snyggas upp så mycket dock, haha!

Här är dagens charmigaste bild, Isabelle tvingade mig efter att Annie och Cattis gått att ha en grön ful filt och skapa något vackert av den.
Resultatet blev så här


Mycket vacker bild! Men som sagt, man måste bjuda på sig själv, det är fan det viktigaste!
Även fast jag skäms över bilden och Isabelle gjorde mig som hon häxan från Snövit, not nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0