Dagen

På grund av en förkylning så gick dan åt helvete. Dock väldigt bra sällskap av bra människor, förlåt om jag var ett helvete att ha att göra med! PUSS!
Ne men jag har gråtit mig igenom dagen (inte bokstavligt talat dock)
Vi tar det en gång för alla.
Fanny e förkyld + Fannys tårkanaler täpps igen = Tårar rinner längs min kind och det ser ut som jag gråtit.
Jag ber om ursäkt till alla på Media som fick se mig såhär, jag lovar jag e snyggare!
Där av blev min dejt inställd med min käre loverboy. Tur är väl det, för om han såg mig nu, då skulle han sticka!
Alltså jag ser inte bra ut just nu... Men jag saknar han helt klart!

Tur att mina kära raggsockor räddar mina kalla fossingar


Och att nässpray (näsdroppar) kom till världen, för annars skulle jag ha ett helvete!
(Hur fan kan jag posa så bra med en nässpraysflaska? hahah, något jag födds med säkert!)



Kommentarer
Postat av: Annie

"Jag ber om ursäkt till alla på Media som fick se mig såhär, jag lovar jag e snyggare!"



Hahahah klockent ;D

2011-01-13 @ 19:35:03
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0