Dagarna

Fredag
Skoldagen rullade på som vanligt. Multimedia prov nästa vecka som kommer gå åt helvete, men det ger vi ändå tummen upp för!
Efter skolan begav jag mig till stan där jag kikade runt i lite olika affärer för att sedan möta upp Jonas, vi gick runt på hindersmässan och bara mös. Sedan dök även Gustav upp och joinade oss. Gick runt hindersmässan ett varv till och sen började vi dra oss in till staden istället och tittade runt i butikerna. Kvällen avslutades med en mysig fika på Lucullus och sedan en snabb sväng till Gustav och sedan tog vi bussen till konsert, eftersom vi absolut inte orkade gå hela vägen höhö.
Sen hem till Jonas och titta IDOL, sedan somnade jag och han i hans säng som pippi långstrump, med fötterna på huvudkudden, hihi är man trött så är man!

Lördag
Tidigt uppvaknande, pigg flickvän!
Helt fantastiskt!
Slänga på sig kläderna, åka till marieberg eller ja, elgiganten och mediamarket (KÄRLEK PÅ OBJEKTIVEN SOM FINNS TILL SYSTEMKAMERORNA<3) Sen en snabbis in och äta sen iväg på bio.
Tyvärr total dissade jag deras bio, eftersom dom skulle se på Harry Potter, och jag gillar lixom inte honom, så det var bara att ta farväl av Jonas och gå mot tåget. Tyvärr för dumma tider så upp på stan, och då hittade jag dessa två fantastiska grejerna, en tröja från Carling 60:- och en påse brända mandlar, det gjorde min dag!
Sen hem, sen soffan och nu datorn!
Två mycket bra dagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0