Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Det finns en grej som jag skulle vilja slippa ha, men det är faktiskt så beroendeframkallande.
När jag sitter och har tråkigt så händer det ibland att mina fingrar drar sig till varandra och jag tyvärr börjar riva bort skinn och naglar från naglarna.. Skit äckligt, och gör ont som tusan och jag får inga vackra naglar av det, men har man tråkigt så har man.
Detta vore då en grej som jag önskade att jag slutade med men ni vet hur det är.
Man drömmer sig bort, och vips så har man korta naglar och svär lite för sig själv, för alla andra har så snygga naglar och där sitter jag med mina korta små naglar... Not very nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0