Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Den dagen alltså, komsi komsi pengar!

HELLO SHOPPING!
Är som sagt en shoppoholic så mycket av pengarna skulle tyvärr gå till shoppingkontot.

Men eftersom jag har en doldtalang och är ganska bra på att spara pengar (Tack pappa för att du lärde mig att spara pengar är bra!) så skulle lite av pengarna åka iväg till mitt härliga sparkonto.

Och sedan skulle jag skämma bort min kära lilla baby, min systemkamera.
Hello bra objektiv, komsikomsi till mig nu!

Sedan skulle jag sponsra min käre mors shoppingkonto. Hennes pengar skulle dock direkt åka iväg till NOA NOAS kassa men det är hon allt värd!

Det är vad jag skulle göra med min 1 miljon kronor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0