Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Det är såklart en ganska svår fråga att svara på, eftersom att jag är ganska spridd i min killsmak.
För att jag ska kunna falla för en kille riktigt så måste han ha en bra personlighet. Och självklart spelar utseendet roll, även fast det känns hårt att säga.

För mig i ett förhållande så är det viktigt att kunna lita på varandra, vara ärliga men framför allt ha kul ihop och trivas ihop. Att skratta genom ett förhållande känns som en bra grej. Så en kille som är ärlig, rolig och trygg är något som faller mig i smaken.
För mig gällande utseendet så skulle jag säga att jag faller för hår, ögon och leendet.
En kille med snygg frisyr, vackra ögon och det där leendet som får en att verkligen smälta genom golvet, mums säger jag bara!
Eftersom att jag nästan jämt varit kort så har det fallit sig naturligt att killarna har varit ganska långa, men inte överdrivet.

Killar killar killar... är dom inte underbara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0