Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Hm.. finns väl många matriella saker som jag skulle vilja ha.
tex. blommig kofta, en stor rosa halsduk, pengar, stativ till kameran.

MEN det finns en sak som jag just vill ha just precis i denna sekund, och det är vår.
Jag vill kunna använda min fina skinnjacka tillsammans med en halsduk och ett par converse till det + ett par riktigt coola solbrillor..
Hur snyggt e inte det? Så snälla ge mig vår.

Jag har dock hört rykten att vintern kommer hålla sig enda till slutet av mars. Det ger jag tummen ner!
Jag behöver och vill ha värme, jag fryser bara hela tiden annars. 
Så snälla, ge hit våren så kan ni få se mig glänsa i vår vädret, med världens största leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0