Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

-Åka till USA 
-Åka utomlands många gånger till fantastiska ställen
-Åka den värsta jävla berg o dalbanan jag kan hitta, för att utmana mig själv.
-Hoppa från 10an
-Vill gärna flytta till Barcelona men jag antar att en liten stuga någonstans där e helt ok också.
-Flytta till en större stad
-Simma med delfiner eftersom dom är så himla vackra och så himla kloka djur.
-Att lära sig surfa vore väldigt coolt
-Hitta ett kul jobb, med människor som jag trivs med och bra lön
-Testa att åka snowboard

Listan kan definitivt bli längre men det var sakerna jag kom på just för stunden
Men det viktigaste av allt som jag alltid kommer gå efter är att ha roligt till max.
För mitt liv handlar om att njuta av livet fullt ut och ha så kul som möjligt,
det är mitt största mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0