Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Det finns en årstid som ligger mig varmt om hjärtat. En årstid där kärleken blomstrar som aldrig förr och man slipper alla dessa förbaskade tjocka jackor. Man skulle nog kunna säga att min favorit årstid är vår och sommar. Liksom där i mellan, när det är lite för kallt att ha bara ett linne på sig men för varmt för att ha en tjockjacka på sig.
Glädjen över när solen lyser eller när vi sitter ute på kajen och bara njuter utav livet.
Den årstiden saknar jag men det är inte lång tid kvar innan jag kommer få uppleva den.
Och jag längtar!


Jag, Annie och Izabelle


Kommentarer
Postat av: Annie

Våran älskade kaj <3

2011-01-29 @ 19:22:17
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0