Dag 1 – En bild på mig + fakta om mig.

Vem är jag då?

En glad liten 163cm tjej som heter Fanny Kumlin. Trots endast 17 år i livet så älskar jag mitt liv och älskar att ha kul.
Att få folk att skratta och själv få skratta genom livet är fantastiskt.
Jag bor som sagt i en liten håla utanför Örebro. Trivs ganska okej, en lugn och trygg stad men det händer inte så mycket här. Där av valde jag att börja gymnasiet i Örebro där jag går media. Som jag totalt älskar, världens roligaste vänner och faktiskt ganska roliga ämnen.

Jag lever det typiska Svensson livet, men ändå inte. Vovve, villa men INTE volvo. Min familj är nog en av dom knäppaste men vi trivs att vara lite sådana så det är nog chill det med.
En galen lillebror, en knasig mamma, en väldigt liten pappa och en vovve som skäller på allt och alla och några dammråttor i hörnen är vad min familj består av.

Jag har en fantastiskt pojkvän vid namn Jonas, som förmodligen kommer nämnas ganska många gånger i bloggen haha.

Vad kan man mer säga?
Jag gillar att bjuda på mig själv, så jag hoppas inte jag skrämmer iväg er här ifrån, det vore lite tråkigt.
Så nu kör vi gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0