2011

Varför borde jag börja blogga?

Finns många anledningar till varför jag bör börja igen. Största anledningen är väl att jag känner att nu när jag skaffat min älskade lilla systemkamera (Nikon D5000) så känns det ju onödigt att inte lägga upp bilderna man tagit? Inte så kul att låta bilderna ligga inne i datorn och skrota.

Jag vet inte hur länge eller hur kul jag kommer tycka det är att blogga, men jag ger det ett försök, en gång för alla nu! Så nu kör vi.
En nystart...

Ber om ursäkt för den fula designen, men jag orkar inte riktigt ta tag i den just nu.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ååååååååh Fanny har börjat blogga igen! Happyface på mig :D

2011-01-02 @ 22:43:50
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0