För jag har solen i ögonen

Seriöst... har man inte lust att typ.. skrika när man skriver världens längsta inlägg och så råkar man trycka kryss på internet rutan?
Så nu ger jag ifrån mig ett skrik... RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR!
Så nu tar vi om detta inlägg, i en lite kortare variant.

Jag är så lycklig, seriöst detta väder gör att jag mår så bra. Soligt härligt väder. Dock ångrade jag att jag tog min tjocka tjocka tjocka vinterjacka idag. Så imorgon blir det min underbara skinnjacka och en härlig halsduk!
AWESOME! 

Köpte även ett par awesome solbrillor som jag blev kär i. I sommar kommer nog min drog bli solbrillor, men ni får se dom imorgon eftersom jag inte får till någon bra bild.

PUSSELIPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0