Skidor

Idag var det dags, ut på längdskidor skulle jag! Med min kaxiga attityd tog jag på mig längdskidorna, och begav mig ut i spåret med min mor.
Sedan började helvetesfärden... Åkte som en gammal kärring första kilometern, och sedan blir jag varvad av en femåring på skidor (Känns ganska förnedrande faktiskt haha) Sedan ramlar jag två gånger.
Första gången är jag lite gladare när mamma bestämer sig för att tortera mig och ta kort... frös om stjärten rätt rejält!
Sedan andra gången är inne i skogen, då jag inte kan ta mig upp och till på köpet så stukar jag höger foten.
Inte det skönaste jag varit med om, och öm i foten är jag!
MEN fan vad kul det var!
Detta ska göras om, och då är det jag som ska varva femåringarna minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0