Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Finns många som jag skulle vilja byta liv med för en dag. MEN den person jag kan komma på som jag just nu skulle vilja byta med är Marie Serneholt.
Lite udda men seriöst denna kvinna alltså.
Programledare för melodifestivalen, sjunger bra, och ser bara snygg ut hela tiden.
Men tänk dig detta...
Att få vakna bredvid Måns Zelmerlöw varje dag? Denna otroligt snygga karl! Det gör ju ens dag (a)

Sen skulle jag faktiskt vilja byta liv med någon kille. Bara för att få reda på vad dom gör och snackar om varje dag.
Försöker få vettiga svar men det känns som deras liv består av spel, energidryck och att rapa.
Men jag tror att dom gör så mycket mera.
Så en dag som kille vore också väldigt spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0