Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Nu kommer detta kanske låta fel, men jag tror faktiskt inte jag vill gifta mig.
Alltså jag kanske ångrar mig när jag blir äldre och klokare MEN just nu känner jag mig inte så sugen på bröllop och allt.
Jag menar jag tycker det är så mycket krav och grejer att vara gift. Det känns mer fritt att inte gifta sig, liksom man blir inte så "fast" om man nu kan säga så hahaha.

Men om jag nu skulle vilja gifta mig så skulle jag vilja göra det på två sätt.
1. Antingen vill jag gifta mig som varenda svenskt typ vill. Gifta mig på en strand, en liten söt vit kläning, lite sol och solnedgång, Lätt i Thailand då, eftersom att det är nog världens vackraste land,
och sedan rida iväg på en liten elefant. Det låter hur bra som helst i mina öron.
2. I Katarina kyrkan i Stockholm. Den gula kyrkan mitt på söder, så otroligt vacker och jag är så himla kär i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0