Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Tänkte faktiskt göra ett större inlägg om alla ställen jag varit på (Utomlands såklart)
Eftersom jag faktiskt varit på väldigt många ställen i världen.
Hittade denna söta bild dock.
Den är från 2007 när jag var i Thailand, så sjukt vackert ställe!
Tyvärr kraschade våran dator med ALLA bilder från Thailand så tyvärr finns inte så många bilder kvar,
men vi hann göra ett fotoalbum med dom finaste bilderna. Livet är surt ibland!
men denna bild hittade jag.

Mamma, jag och min bror.
(Titta jag är längre än min lilla gulliga bror!)
Han är nu lång som en stång, lätt över 180.
Så hans Lilla storasyster får nöja sig med denna bild då det är bevisat att jag har varit längre än honom!
God tider hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0