Bästa

Dagarna har spenderats med dom bästa.

Måndag
Shoppade med Anna (eller okej hon shoppade och jag fick tyvärr fönstershoppa, livet suger ibland!)
Sen åt vi på donken, för jag var massa hungrig!
Sen så bytte jag kompis hahaha (fuuu det lät taskigt!)



Annie mötte upp mig sen, så gick vi lite på stan. Sen missade vi bussen, fuuuu!
Men det kom en direkt efter så vi vart glada!

Sen hem till Cattis där vi spenderade rövarna framför tvn, tittande på Familjen Annorlunda och Betnér
Awesome tjejkväll med en massa skitsnacka (som det ska vara helt enkelt!)


Kommentarer
Postat av: cattis

DAMN vilka läppar jag fick XD nya kissie ;D

2011-02-23 @ 15:48:07
Postat av: Annie

Hahaha, vad är det där för bild? x) Är den från när vi gick på bio och sov hos dig?

2011-02-23 @ 20:46:17
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0