Mjölk

Varför lär jag mig aldrig?
Fanny du tål inte mjölk.
Jag lagar mat,
och det blir alltid köttbullar och stuvade makaroner,
så himla simpelt och gott ju!

Men ja, det är ju som sagt mjölk i stuvningen,
och jag får ALLTID ont i magen efter det,
varför lär jag mig aldrig?
Ibland blir man trött på sig själv,
men nu en gång för alla,
jag ska bli bättre på att vara snäll mot min mage,
från och med nu ska jag passa mig för mjölk saker.
Stuvat, gratänger, grädde, mjölk you name it...
Nu jävlar...

Sist jag drack ett helt glas mjölk var i 5:an,
5 år utan mjölk...

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: åh, tack detsamma! :)

2010-03-29 @ 22:43:52
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0