Melodifestivalen.

Detta kommer vara en snackis länge tror jag,
var det rätt eller fel att Anna Bergendahl vann?

Såhär tycker jag:
Jag tyckte att Salem al Fakir skulle vinna,
och det har jag tyckt sen dag ett,
så jag blev besviken faktiskt,
och sen när Björn Gustafsson kom upp också,
då var det bara så cuuute ju.
Men om nu mot all förmodan inte Salem skulle vinna
(Vilket han inte gjorde)
så tycker jag att Anna Bergendahl var en värdig vinnare, faktiskt.
Jag tycker att det är stort av henne att vinna melodifestivalen,
jag menar kvinnan upptäcktes i IDOL,
där hon kom in med sin gitarr och Idol juryn blev crazy,
för att hon sjöng så bra,
hon visste inte för ett år sen att hon skulle ställa upp i Melodifestivalen,
hon gör det hon älskar,
och hon kliver upp på scenen med ett leende på läpparna,
en vanlig klänning och ett par converse och bara kör!
Det tycker jag är coolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0