Jag är så lycklig!

Asså jag börjar snart att gråta!
Mamma har precis köpt ett par converse,
svarta fina converse,
och jag vart så himla avundsjuk så jag börja nästa grina
(Töntvarning, men ni anar inte hur länge jag velat haft converse)
Då kom mamma fram till mig och sa,
- Fanny hur mycket har du på kontot
- Jag är inte så rik :(
- Men då gör vi såhär, i veckan så åker du och jag in,
och köper ett par converse till dig,
jag betalara hälften,
för det känns så orättvist om jag ska ha converse,
fast det var du som ville ha det mest...

Asså jag börjar grina!
Hur underbar mamma har jag inte,
asså jag har tackat henne hur många gånger som helst!
Nu blir det ett par äkta converse,
funderar på antingen gröna, vita eller röda,
men det lutar faktiskt mest åt röda!
ÅH KOMSIKOMSI!








Kommentarer
Postat av: Annie

Ta rött! Vet hur mycket du vill ha dem och har suktat efter dem. Så det tycker jag du ska göra :)

2010-03-26 @ 19:36:18
URL: http://aaaannies.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, kan inte din mamma vara min mamma med ibland haha

2010-03-26 @ 22:24:04
URL: http://annaaliiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0