Drömmer mig bort lite

Nu har min ena bitch dragit iväg till Chiiiina,
och här sitter man själv i mörkret...
Men hur underbart var det inte idag?
Solen kikade fram och allt var så varmt och skönt,
satt till och med på altan och hade solen i ryggen,
så underbart skönt!
VårVårVår!!!

Men just nu slog det mig,
att det är inte lång tid kvar innan jag åker till Spanien,
så otroligt skönt det kommer bli!
Åker om 23 dagar,
åh det kommer bli så myyysigt!

Shoppa, sola lite (Vi hoppas ialla fall på vår)
äta god mat, ta massa bilder,
gå på fotboll på Camp Nou :)!

Jag längtar...


Kommentarer
Postat av: Annie

23 dagar :O Det är ju inte mycket alls. Omg vad skönt. Jag kommer ju se ut som värsta blekfisen jämfört med dig sen :O xD



Fanny, arenan heter CAMP NOU. Inte camp nouR -.-

2010-03-21 @ 20:01:08
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0