Dagen

Dagen har varit typ helt underbar?

Vi spenderade våran dag sittande på arslena i tre timmar,
fast det var faktiskt ganska intressanta saker de pratade om,
det kom en panel där Aftonbladets big boss och Expressens big boss deltog,
och även Robert Aschberg! (Känner att jag har lite stjärnstatus nu ;D)
och några till :)
Det var faktiskt väldigt roligt :)

Sen så gick vi och åt och sen lämnade våran idrottsläxa,
och sen slutade vi,
najsnajs!

Så jag, Annie, Cattis och Izabelle sprang upp på stan,
och då gick vi in på krämaren där det var ganska mycket folk,
och då får vi se hur Neo dyker upp,
och klart att vi tjejer blev hur glada som helst,
för DAAAAAME han är cuuuute!
Så jag fick autograf (A) värsta stalkern jag vet ;)

Sen så åkte jag hem och chilla,
sen drog jag in till stan igen med lilla Cattis,
då gick vi och kollade på en basketmatch,
dock förlorade Örebro vilket inte var så bra,
men vi hejade så gott vi kunde (A)

En väldigt bra dag måste jag säga!

Jag och Neo :D

Kommentarer
Postat av: cattis

hihhi neo :$<33 (som jag då kramade om du inte glömde);)

jaa vi kanske inte ä så tursamma XD elr så hejade vi inte på tillräkligt ;D

en riktig superdag om du frågar mig med!

2010-03-06 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0