dagen

Ville bara berätta att jag lever gott folk!
Har bara inte riktigt orkat att blogga.
Annie skällde lite på mig idag för att jag inte gjort det på flera dag (A)

Men idag har dagen rullat på,
vi har haft en Media dag,
då fick vi delas in i grupper och då fick min grupp ett uppdrag,
som handlade om att vi skulle skriva en drama serie,
typ lite som Scrubs,
fast att det handlade om ett bibliotek :)
Så vi gjorde lite karaktärer och så,
och sen var vi tvungen att fotografera folk,
så vi sprang runt och letade folk och alla var sjukt trevliga så det gillar vi,
sen skrev vi ihop allt och fixa med fotografier,
i slutet vart vi dock väldigt stressade,
så vi hann precis slänga in vårt arbete och springa ner till grupprummet,
snacka om timing ;D

Sen fick vi tårta!
Gotti gott,
men nu kommer vi att rulla fram snart...
haha!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hähäh, jag är så evil och skäller på dig ;)

2010-03-13 @ 07:36:35
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0