Barnprogram

Idag hade vi en spännande mediakunskap...
Vi fick i uppgift att komma på några barnprogram som vi minns så väl,
från mig och Cattis flög det bara ur alla möjliga barnprogram,
men Björnes magasin är ju såklart en klassiker :)

Men sen insåg jag att de program som låg mig varmast om hjärtat,
det är och kommer alltid förbi mitt bästa barnprogram,
Mumin, hur underbar är den inte,
efter jag hade sagt mumin till Cattis så började jag brista ut i sång,
i muminsången...
Jag blev bara så lycklig
Fanny <3 Mumin

Här kommer därför sången,
och jag lovar er jag kan den!
När jag var liten så sprang jag till tvn när jag hörde melodin,
och min mamma brukade också sjunga den för mig innan jag sov...
Så för mig kommer mumin vara den bästa!

Jag har tillochmed ett halsband med lilla My på,
bara för att mamma tyckte att jag var så lik henne när jag var liten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0