Till en väldigt speciell person

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Anna Liljas födelsedag,
och detta har jag lagt upp så att jag har tänkt att skriva ett långt inlägg
om just denna tös som fyller 17 bast idag.

Anna Lilja,
första gången jag såg denna tös var när hon dök upp på min handbollsträning,
för att hon ville börja träna med oss,
hon kom dit med en tjej men hon såg endå blyg ut,
jag har inge minne av att hon och jag snackade utan vi kollade mest på varandra,
men sa inget (fega som vi var)

Hon började som sagt träna i handbollslaget och allt gick bra,
men vi fortsatte dock med att knappt säga någe till varandra...
Senare började vi väl att byta några ord till varandra och så,
hennes tvillingsyrra Malin fick jag dock mer kontakt med i början,
så hon och jag var ett x antal gånger och då fick jag ju även träffa Anna...

7:an närmade sig med stora kliv och det blev dags att få reda på klasserna,
och på pappret stod det bland alla namn Anna Lilja,
Jaha tänkte jag, hon känner jag ju, och hon är ju en snäll tjej så det blir kul.

Skolan närmade sig och vi började 7:an,
Anna dök upp med sina två kompisar Bea och Sofia,
alla tre i ett par solbrillor och en kaxig attityd (Typ daah vi börjar 7:an haha)
jag hälsade dock på Anna med en nickning och en snäll blick och hon hälsa tillbaka.

Dagarna gick och vi började prata mer och mer,
grupper bildades och det vi vart en stor grupp på ca 10 pers,
vi hade det kul och så alla.

Det var dock inte förrens 8:an som det började hända grejer,
Anna och jag började sakta upptäcka att vi passade bra ihop,
men vi fortsatte som vanligt att umgås i gruppen...

I nian fortsatte vi att regera på Transten och ha det allmänt sköj,
jag och Anna började umgås mer och mer,
och tillslut vart hon min andre hälft!

Nu på senare dar, så har hon och jag skiljt åt och går nu på olika skolor,
i olika städer, det suger dock eftersom våran tid på transten var hur kul som helst...
Men vi klarar oss!


Denna tjej är en helt underbar liten tös!
Hon är en av de starkaste personer jag känner och hon har gått igenom mycket,
det är hon som alltid får en att skratta åt sin sjuka humor,
det är hon som förstår min sjuka humor
(Dock inte, do you löv me? Näver)
men det är en annan historia, haha!
som sagt denna tjej är helt fantastisk!
Alla borde ha en liten Anna Lilja i sitt liv...

Hon är den som förstår mig, vi förstår varandra,
hon kan få mig att skratta så jag storknar
och hon och jag kan prata om allt mellan himmel och jord,
med henne har man inte tråkigt en sekund!
Det är tur att jag har henne för annars vet jag inte vad jag skulle göra?
Anna you are simply the best,
you make me smile darling!
Ha en underbar födelsedag nu!

Love you <3





(Och nej! Vi är inte normala!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Aw vad gullig du är fanny <3

Vi ägde transten !!

Det suger att vi inte går i samma klass eller skola längre. det brukar jag tänka på ibland hur tråkigt det är att du inte finns på min skola.

men som du sa vi klarar oss.

I love you Fanny , you are my best friend forever and ever. jag skulle inte klara mig utan dig darling <3<3<3<3<3

2010-02-27 @ 00:42:57
URL: http://annaaliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0