Långt inlägg, snabb inblick vad som hänt

Förlåt för dålig uppdatering!

I lördags spenderade jag kvällen på Jeanspartyt,
tillsammans med de två nötterna Cattis och Annie,
det var jätte roligt,
och många olika band spelade så det var jätte kul,

I söndags (alla hjärtansdag)
spenderade jag med den bästa personen,
AnnaBanana!
Alltid lika underbart att träffa den lilla fialottan,
som har en tendes att alltid göra mig glad,
lav ju biatch du gör min dag!
Du är bäst :*

 
Bästaste <3


I måndags så var det dags för foto,
det var riktigt spännande,
och vi fick vara med om en liten "kemi lektion"
Men sen hända det verkligen ingenting haha.

Idag,
dagen spenderades som sagt i skolan,
där allt bara krånglade,
jag och Cattis förstod oss inte på kopieringsmaskinen,
i mörkerrummet så det vart totalt failat,
två och en halv timme stod vi och försökte och försökt,
men det gick verkligen inte...
Så vi var sådär lagom lyckliga!
Sen subway,
så underbart goooooott dangerooous!
sen tog jag spruta efter skolan,
det gjorde ont så nu är det synd om min arm tycker jag!

Nu ska jag fortsätta att nörda framför skype,
det har lixom blivit min favvis grej nu,
sitta och snacka skit med Cattis, Annie och Graham :D

SEEEEE YAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aw love you too biatch <3

2010-02-17 @ 11:03:10
URL: http://annaaliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0