Igår och idag

Dags att uppdatera igen ...
Igår så hade vi ljud, och det gick ju underbart bra...
Annie, Cattis och Eszter satt och klagade,
på lilla mig när jag klippte,
det slutade med att Annie skrek
- FÖR I HELVETE INTE SÅ DITT JÄVLA EFTERBLIVNA ASLE!
Dock med glimten i ögat,
men jag kommer ALDRIG glömma detta min käre lilla Annie ;)

Sen så höjde vi musiken till typ max?
då kom våran lärare in och suckade och sa,
- Jag som trodde ni var rara och söta flickor...
Skenet bedrar ;) Hahah..

Sen idag så...
Spelade vi upp vårat radioprogram,
så nu har jag och Cattis sjungit ut,
det känns ju underbaaaart haha ;)

Kommentarer
Postat av: cattis

ojoj vilka pipor vi har alltså ;D

2010-02-03 @ 21:13:32
Postat av: Annie

Hahahaha

Tralalalalaaaa (a)

2010-02-03 @ 22:27:49
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0