Dagen

Sämsta dagen EVER ...

- Var stressad hela morgonen
- Hade inget att ta på mig
- Min cykel krånglade med sitt stöd
- De hade inte plogat vägarna
- Min cykel går inte att cykla med
- Jag har motvind hela vägen och får snö i ögonen
(Ett x antal svordomar kom ur min mun)
- Sminket förstörs
- Mitt hår blir KRUUUULLLLL
- Jag kan inte låsa min cykel
- Jag har snö i hela skorna och blir dygnsur
- Tåget är försenat, och det tar en och en halv timme innan den åker
- Jag glömde mitt headset hemma, ingen musik!
- Jag missar svenskan (Ioförsig är ju inte det så dåligt, men ;D)
- Jag fattar inte ett skit på våran datakunskap, plus att läraren är borta,
vilket gör livet så jävla surt, eftersom vi skulle klara av det själva
- Jag går ner och kollar tågen, jätte försenade!
- Jag kommer till min cykel, den vill inte låsa upp sig
- Jag svär
- Jag cyklar hem och är nära på att ramla flera gånger

Hoppas ni andra har haft en mycket bättre dag än lilla jag...


Kommentarer
Postat av: cattis

ojj den värsta morgonen jag kan tänka mig :O

denna gång så tkr jag faktiskt synd om dig ;)<3

2010-02-03 @ 21:14:51
Postat av: Annie

Jag tycker det låter som en jättebra dag Fanny :D



SV: Hahhaha, hmm vilka tänker jag på? xD Både du och cattis verkar känna er träffade av det. Å det gjorde ni rätt i för ni är mina tokiga klasskamrater ;)

2010-02-03 @ 22:25:34
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0