Dagen

Jag som var fett pepp att gå till skolan idag,
men nej
för jag lyckas somna vid 4 på natten,
och sen så ska man upp 6
å då ställer jag mig upp
och då snurrar verkligen allt,
sen kommer den förj*vliga huvudvärken,
migrän då...

Så no school for little me today,
så vad har jag roat mig med då?
Jag har sovit halva dagen,
sen vart det tv tittande,
och nu ska jag ta tag i pluggandet...

Asså jag sitter här och käkar bullar,
hur underbart är det inte?
Mormors bullar är typ bäst?
Beroendeframkallande dock...


Kommentarer
Postat av: cattis

din lilla skolkare :O

sitta hemma o äta mormors bullar dä ä inte rättvisst när de ä sörja i skolan XD

imorrn fåru allt ta o komma så vi får få in lite vett i dig ;)

2010-02-08 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0