Dagen

Dagen i skolan rullade på som vanligt,
fredagsmys på det!

Sen efter skolan så joina jag lite med Annie,
vi snackade lite och hängde på krämaren

Sedan kom min biatch AnnaBanana,
hon kom vid 4,
vi sprang runt och shoppade,
asså jag kommer verkligen bli en shopoholic :S
Detta är inte bra,
nästa vecka så ska jag inte upp på stan någe,
eller jo förresten,
jag har hittat VÄRLDENS FINASTE VÄSKA,
asså jag vill ha den så mycket,
ska försöka få min mamma att köpa den,
eftersom att jag har namnsdag super snart (A)
Lixom namnsdags present?
Smart va?

Här är förresten min biatch,
och hon kommer inte bli glad,
när hon ser den bilden,
men jag säger bara,
PUSSPUSSPUSS I KNOW YOU LOVE ME ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha det är en sån jävla snygg bild ;)

2010-02-06 @ 12:21:33
URL: http://annaaliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0