Tisdag, sista dagen på påsklovet

Dagen spenderades i Örebro med tre tokar,
Anna, Camilla och Malin,
tanken var att jag inte skulle köpa någe
(pga att jag ska till Barcelona om 6 dagar)
Men Anna och Malin var tydligen på shopping humör,
för de kom med påse efter påse,
och jag fick vara Annas betjänt och bära hennes påsar,
thank you darling!

Men det var ändå ett litet köp,
ett par solbrillor från Lindex för 99 kr,
tyckte att det var ganska bra att jag hade presentkort där,
för då blev de lixom gratis,
om man säger så?

Sen hem och skriva som en tok,
om Heliga Birgitta, Engelbrekt och Martin Luther...

Sen kolla desperate housewifes,
älskar det alltså!
jag är beroende
Inte bra...

 
Anna och jag :)


Camilla och Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0