Söndag.

Godmorgon!

Cattis och jag spenderade våran kväll med att chatta med massa.
Eller ja, det var jag som fick chatta,
medans Cattis i princip låg och snarkade och dreglade hihi (A)
Vi fick erbjudande både att komma till Skövde på fredag,
och att åka utomlands med en kille till London.
Tänk så mycket som kan hända på en enda kväll?
Sen så gick vi och la oss,
och somnade runt 3.

Sen så låg vi och sov så skönt vid halv elva,
när helt plötsligt hennes pappa ringer,
och hon har en sån in i h*lvete jobbig signal,
trodde jag skulle dö!

Sen hoppade hon upp på min säng och började brottas med mig,
taaaaaskigt as hell!




Kommentarer
Postat av: cattis

höhö vi hade det skojsigt värre :D

o hallsbergs pizza är dangerously god!!!

o jag brottar gärna ner dig flera ggr ;)

2010-04-11 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0