Fredag

Mormor och min låtsas morfar kom igår till oss,
vi åt lite påsklunch och drack den klassiska påskmusten!

Jag tar fram min mobil och ser att Cattis har skrivit,
Hemma fest idag i Örebro!
Klockan var då 17.30
så det var bara att slänga ner lite kläder och åka in till Örebro.
Där man mötte upp Annie och Cattis.
Så bar det av med buss,
till ett hus där en hemma fest var.

Mycket härligt folk var det där,
och vi hade det väldigt skoj,
med alla som var litelite fulla.
Vissa somnade och andra kastade ölburkar.
En kille råkade öppna en colaflaska och sprutade överallt med den,
och såklart så får jag ta imot allting,
så halva mitt hår + min tröja blev dygnsurt av colan...
Tack haha!

Sen åkte jag hem till Cattis och sov där.
Sen så vaknade vi och då gick vi ner och kollade klart på P.s i love you.
En mycket bra film,
och jag lyckades kolla på den utan att grina,
happy me !!!

sen åkte jag hem och nu sitter jag här och är JÄTTE trött...


Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha colan xD Luktade du cola dagen efter oxå?

Tack för kvällen!

2010-04-04 @ 09:38:50
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0