Skit också!

Fasiken, håll dig borta från mig i två dagar till, snälla?

Jag känner hur näsan börjar täppas igen, hur halsen kliar och hur jag hostar konstant.
Jag vill inte bli förkyld! Den kan väl hålla sig borta två dagar till, för sen e det helg och allt.
Men jag har ingen större lust att vara förkyld i skolan.
När jag blir förkyld så täpps mina tårkanaler igen och det börjar rinna ur mina ögon (Så det ser ut som jag gråter) liksom alla kommer liksom fråga mig och kolla.

- Varför gråter du, Fanny?
- Eh, jag e förkyld?

Haha!
Ne men nu håller vi tummarna för att jag inte blir förkyld tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Krya på dig!



Haha, klockrent det där med tårkanalerna asså xD

Sorry, egentligen är det inte kul när det blir så men det låter bara lite skoj när du berättar det. Du förstår nog vad jag menar (a)

2009-10-15 @ 16:11:16
URL: http://aaaannies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jag förstår vad du menar! :P

2009-10-15 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0