Nu laddar jag inför vintern



Nu i vinter har jag bestämt mig för att köpa en riktigt varm jacka.
Så den inte blir som de andra vintrarna, när jag tror att det är varmare än vad det egentligen e.
Så har man vart ute i sin tunna lilla jacka å så kommer nån jäkel å stoppar snö innanför jackan på en.
Å sen rinner det ner på ryggen, blääää i hate it!
Så nu blir det en varm å tät jacka (så ingen snö kommer in :P)

Dessa fyra är jag sugen på, de kommer från Intersport och e inte alls så dyra, vilket jag gillar (a)


Visste ni att .....
Jag är grym på utförsåkning, alltså när man åker skidor ner för en backe.
Det är ioförsig ett tag sen jag åkte men jag var grym på det då ;)
En gång lyckades jag ioförsig fastna i ankarliften, men det är en annan histroria haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0