Min lilla dag!

Idag efter praoen eller APU som man nu kallar det.
Åkte jag hem till kussinerna.
Jag och Hanna drog till lekplatsen och då red vi på så kallade "hästar"
Hon hittade på att vi red till Thailand å sedan sa hon
- Usch *Rynkar på näsan* i Thailand luktar det kattpiss.
Haha det lät så kul när hon sa det!
(Och nej det luktrar inte kattpiss i Thailand, eller det gjorde det inte när jag var där :) )

Här är några bilder från dagen.
(Ursäkta att de blev lite suddiga, men försök att ta ett kort på en 3 åring å en 7månaders bebis som just lärt sig krypa, inte det lättaste precis!)



Nu, dags för Fääääärjan :D!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart praoar du nånstans ? (:

<3

2009-10-28 @ 12:57:48
URL: http://bamseskallingar.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0