Hahaha.



Dagen rullade på som vanligt, med våran sjuka klass haha!
Idrotten äger med våran klass! Vi bli liksom som apor i en djungel när vi har idrott, haha!

Sen efter skolan åkte jag hem å åt å lite sen in till stan igen med AnnaBanana!
Vi åt på Sub way (Så j*vla gott e det där!) och jag fick ta Annas Subway oskuld!
Stoooooolt!

Sen gick vi in till en kiosk där vi köpte massa godis å cola!
(Anna lyckade tappa sin första godis påse på golvet så allt godis åkte ut, hihi!)

Sen blev det å gå på bio, filmen Prinsessa.
Fan vad den var bra! Så jävla sevärd. Satt å rös hela filmen.
Man skratta å blev ledsen av filmen.
Bästa filmen.
Plus att det var en AS snygg kille med, Anastasios Soulis, namnet låter grrr, okej nu måste jag sluta att dregla,
för er som känner igen han så har han spelat i den bästa sommaren. Redan då 2000 när filmen kom ut var jag kär i han. He is my man!



Glöm inte att rösta! Tävlingen avlutas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0