Fotboll å hår som brinner, eller ja nästan.

Idag så rullade dagen på, först på schemat blev det att kolla på fotboll,
Fan vad jag saknade fotbollen när jag såg på alla matcherna.
Aja that´s life!

Sen åkte jag till kussarna å vi busade runt som alltid :D!

Sen när jag kom hem så slingade vi håret på mig,
å när jag hade plastpåsen på huvet, så blev det skit varmt
å när vi tog bort den så rök det från håret.
Jag fick typ panik för när det blir så kan man tappa hår eller så blir det guuuult.
Men som tur blev det inte något av det :)
Det blev verkligen en förändring på håret,
å jag blev nöjd :)

Nu ska jag fortsätta å kika på Love actualy
å dregla lite på Hugh Grant thihih!


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan!:)

Allt bra med dig?:D

Fin och väldigt bra skriven blogg du har;)(A)

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg och säg vad du tycker;)(A)

Kram Denise

2009-10-26 @ 19:45:39
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Annie

Ååååh, du har slingat håret :D Nu blev jag as nyfiken på att se det. Det blev blondt va? Go blondies!

2009-10-29 @ 11:38:06
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0