Boll, Twilight å Robert Pattinson

Idag har dagen rullat på,
vi hade rörligbild på förmiddagen, as roligt!
Vi håller på att redigera en film som handlar om en tennisboll haha,
denna tennisboll e speciell för den har väldiga humörsvängningar.
När den får rulla e den glad, men när den stannar blir den ledsen, hihi.

Sen så bestämde jag å Annie oss för att vi skulle gå å köpa Vitamin Well´s,
för att se hur gid den egentligen e.
Och den var jätte god! Faktiskt!
(Har inga bilder på denna flaska, inte för att ni kanske e så intresserade av den men :P)

Sen när jag kom hem så tittade jag på Twilight för första gången, ja ni hörde rätt!
Och ja vad ska man säga? Jag tycker inte den var så bra som alla sagt.
Bara den sista timmen av filmen var bra :) och ja jag håller med alla brudar, Robert Pattinson is hoooot!



Kommentarer
Postat av: Annie

Robert Pattinson är INTE het! Usch ;S

hahaha

2009-10-14 @ 17:05:56
URL: http://aaaannies.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det e han ju visst ;O

2009-10-14 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0