Big city life lalalala.

Idag åkte jag in till "the big city" och träffade Cattis å Annie.
Vi gick runt å kollade kläder och köpte biljetter till Glow discot som är nästa lördag.
Då blire skaka rumpa haha!
Sen gck vi å åt på ett nytt  ställe (Ialla fall nytt för mig) och där var det gotti :)

Sen åkte jag hem å då kom det några av mammas å pappas kompisar,
å de har en 6 årig son som jag umgås med,
han e skit söt å just nu leker han med pokemon
(Tänk när pokemon var så himla inne, det var typ jätte länge sen ju :O Shit jag känner mig gammal haha!)
När man bytte kort å sa, bytt är bytt å kommer aldrig mer igen.
Och när de äldre lurade mig att deras kort var så bra, fast de var skit dåliga
å sen tog mitt bästa,
haha ja det var tider det!

Nu ska jag gå å kittla den lilla gullungen :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

tack tack! :D

2009-10-24 @ 22:19:15
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Annie

Shakea ass (h)

2009-10-25 @ 18:36:05
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0