Tips, och sånt jag vill ha!

Eftersom jag har haft en "jag är sjuk och jag har jätte tråkigt" dag.
Så har jag surfat runt på olika smycks sidor och hittat saker som jag e jätte kär i!
Och de kostar inte sådär jätte mycket heller :)!
Jag har på senare tid också fått upp en crush för stora klockor :D!

Armband


1, Kommer från www.cocoo.se ett nitarmaband, kostar 195kr
2, Kommer också från www.cocoo.se ett peace armband, kostar 85kr (Fanns även i en ljus gul, skit fint!)
3, Kommer också från www.cooco.se en läderrem, kostar 145kr (Fanns också den i ljusgul)
(Klicka på cocoo, så kommer ni till deras hemsida)

Halsband


1, Kommer också från www.cocoo.se en miniatyrdator, cuuute, kostar 245kr
2, Kommer också (ovanligt) från www.cocoo.se en miniatyr kamera, kostar 295kr
3, Kommer ifrån www.hm.se massa olika längder av en silverkedja, kostar 99kr
(Klicka på cocoo eller hm så kommer ni till deras hemsida)

Klockor


1, Kommer ifrån www.uropenn.se en jätte fin stor klocka, kostar 298kr
2, Kommer ifrån www.uropenn.se en jätte fin stor klocka, kostar 198kr

(Klicka på uropenn, så kommer ni till deras hemsida)

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, fina saker :D Halsbandet med cameran på var extra snyggt/coolt.



SV: Tror du jag tänker hålla tummen för DIG? :O Haha näe jag skoja bara, klart jag kommer göra det. Fanny måste ju komma till skolan på måndag! Lova mig det? (a)

2009-11-29 @ 16:04:45
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0