Dagen.

Idag vaknade jag på tok försent,
å jag som hade lovat mig själv att inte sova bort halva dagen,
men det är fan lättare sagt, än gjort!
Vaknade ialla fall i typ panik,
stressade ialla fall som en tok,
sen får jag sms från Moa (hon som har hand om vår lucia grupp)
hon var tydligen sjuk,
så det blev ingen lucia träning,
så jag hade inte behövt stressa!

Men sen åkte jag upp till folkets och där stod jag å Anna Banana
vid fiskedammen, lotteri å det andra lotteriet.
Det var ialla fall skoj :)
Vi bjöd även folket på lite små julsånger,
två tondöva brudar som sjunger,
kan det bli bättre? tror inte det ;)



Me and my biatch<3
(Bilden är ju inte precis nu, men den väcker minnena från vår tid som gangster nior,
då sjuorna var hur rädda som helst för oss, det var tider det, haha!)

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Tack så mycket :D Din blogg är oxå bra, jag är stammis!

2009-12-01 @ 18:50:34
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0