Tjejkväll!

Efter vi hade lussat klart så drog jag på tjejkväll.
Carro, Anna, My och Ida.
Hell yeah!
My och Ida hade jag inte träffat på över ett halvår, helt sjukt!
Vi har ju gått i samma klass i över tre år, men sen dissade jag de totalt genom att dra till Örebro,
medans de andra torrbollarna stannade kvar i Hallsberg ;)
Men jag har saknat de sjukt mycket!
 
Men vi hade det sjukt kul! Vi åt kycklingsalad och hade det mys framför Idol.
Som vanligt la jag och Anna oss i soffan och sov medans Ida stod för underhållningen och My och Carro stod för maten,
Allt är som vanligt, även fast vi inte träffat varandra på ett halvår xD

Sen körde vi twister, hur jävla kul är inte det spelet?!
Kärlek till spelet <3

Sen så hamnade vi framför en typ skräckfilm,
som vanlig var det jag och Ida som körde upp kuddarna först,
fegisar som vi e (A)

En så sjukt rolig dag, fredagsmys på HÖG nivå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0