Söndag

Idag kom lilla busungen upp å väckte mig genom att hoppa på mig,
kan det bli bättre att vakna upp till det?

Sen drog vi till Allehallen,
ett stort badhus.
Och det gillade Hanna jätte mycket.
Jag med för den delen ;D

Sen iväg å träna med luciakören,
det gick skit bra tycker jag!
Dock är jag en av stämmorna,
vi får se hur det ska gå,
spänningen är ooooolidlig

Och nu på kvällen känner jag hur en härlig förkylning finns i min kropp,
halsen kliar, å hostar, näsan rinner och ögonen börjar sakta men säkert att rinna.
Najs tajming, verkligen!

Nu, te, halstabletter och en jäkla massa nässpray!
(Jag måste verkligen tvätta min mun med såpa, jag svär alldeles för mycket ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0