Min lilla AnnaBanana

Idag var jag med AnnaBanana,
Denna tjejen och jag borde kollas upp,
för vi är inte som alla andra när vi är tillsammans...

Vi kände för att gå ut och checka runt i Hallsberg,
och allt slutade i flera olika snöhögar.
Vi gjorde snöänglar och blev som barn på nytt.

Anna skulle visa hur stark hon e genom att ha sönder en stor snöklump med en hand
(Samma stil som de som har sönder träbrädor med en hand)
första gången gick det,
andra gången när hon tog upp en snöklump,
sa hon
- KOLLA VAD JAG ÄR STARK (skit stolt)
och tror ni inte att denna snöklump var is och jätte hård,
gissa vem som fick ont i handen då?
Shit vad jag skrattade då,
elak som jag är (A)

Sedan slutade allt med att vi hamnade framför skolkatalogen,
och kollade några snygga killars sidor bdb:er
(Detta låter mycket desperat)



(Hej, nya bild, naat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0