Min älskade mobil <3

Ibland blir jag tokig på dig,
men du var ändå min vän under ett halvår,
förlåt att jag inte varit så snäll imot dig,
men du vet hur det blir med mig?
Jag får mina vredesutbrott,
och då går det ut över dig,
förlåt!
Kom igen nu,
ge inte upp! 
Kämpa nu, älskade mobiltelefon <3


Min mobil börjar gå sönder riktigt mycket nu,
och jag var tvungen att byta simkort idag,
för jag var inne i en mobilaffär i typ hmmm, fredags?
och köpte en ny mobil,
och då bytte det mitt simkort också,
så nu funkar inte mitt gamla simkort,
och inte mitt nya heller,
för vi tror att de glömt att aktivera det nya :S
WEEERD!
Men nu funkar inte min mobil och inte mitt simkort heller...
så jag är verkligen lycklig just nu!
NAAAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0