Lyckat...

Det blev inge Stockholm för lilla mig idag.
Somnade inte förrens 4 och hur lätt är det då att gå upp 6?
När jag vaknade så hade jag även ont i huvet och magen.
Så jävla surt, när jag var så pepp på att åka till Stockholm...
Så jag har legat i soffan hela dagen och degat,
och äntligen så har huvudvärken släppt sakta men säkert,
eller huvudvärk var det inte, utan det utbröt i migrän,
fy fan för migränanfall säger jag bara,
för er som inte har det säger jag bara lullos!
Migrän suger.

Men jag tror minsann att Annie och Cattis har klarat sig utan lilla mig,
och att de har hittat en jävla massa fynd :)!


Kommentarer
Postat av: cattis

hoppas att det blir bättre med dig :)<3



hahha vi hittade allt + lite mer ;D vi får ta det alla tre en annan gång ^^

2009-12-27 @ 21:34:24
Postat av: Annie

Syyyyynd att det blev så! Skönt att det är bättre med dig nu iaf. Det kommer fler gånger, det här var garanterat inte sista gången vi planerade något tillsammans^^

2009-12-27 @ 22:05:26
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0